My Lovely Followers

Sunday, December 5, 2010

As a women, a mama N a wife..

Macam mana sia mau start posting today blog ni huh...mcm terlampau byk sia mau meluah kan dlm my beloved blog ni....but, slowly2 lah k...

As a women.....i need a career. What i mean is, i need to work back. Cukup lah 2 tahun ++ ni sia jadi fulltime hsewife and suda tiba masa sia kena continue with my career.
I've rec'd 2 offer jobs rite now.....and of coz 1 of them i sudah accept...and i will start to work soon..:))
This is all about my future and kids.


As a wife.....besar betul dugaan sia kali ni, sia kena berpisah dgn my hub pula. Dia d Tawau and me d KK. Its a long distance oh...!!! And macam2 lah sia dingar org cakap ni....kalau berjauhan dgn hub ni...mesti c hub ni pandai 'makan jalan' hahaha... i know what they talking about....but whatever it is, just let it be IF sudah begitu...!!!!! For me, as a wife i just worry if c hub sakit...mcm mana lah dia tu nanti...sudah lah lonely, kami pula berjauhan.....*sigh*
If my hub sakit ni memang teruk lah...mau 1 week gitu baru get well...ni ja yg sia susah hati kalau mau kasih tinggal alone c hub ni....manja tul dia....
Lain2 hal....no problem......:)) This time mau suruh c hub makan more vitamin's....


As a Mama.....My kids pula, kena masuk pra-school for the whole day....emmmmm, for the 1st time sia kena berpisah dgn my kids ni....aduui, dugaan juga ni. But i know....i kena take time juga...lama2 biasalah tu...:)) Semua org yg berkejaya pun mcm ni juga....hantar anak pi pra-school but OK ja pun ...
so why not me kan....
So far now....i found 1 pra-school yg kira best and dekat dgn rumah....but belum lagi chck the payment and school time table....soon lah i go there...:)) will posting in my blog juga tu.
Hopefully my kids are doing great there...
auwwww...i start missing them already...belum pun i start kerja hahaha.....


P/S :
And Thank to GOD for this wonderful life HE gave it to me.....when i down, HE send someone to care for me and love me so much.....^_^
I just want to say thank u and I LOVE U so much...to whom may concern....peace be with u:)

4 comments:

  1. Memang besar juga dugaan kau ni... tapi apa2 pun buat utk kebaikan keluarga and future kan...

    ala.. kalau kita trust each other tiada apa2 bah tu... kena rajin2 turun berjumpa lah...

    anak2 sekolah di KK??

    wish you all the best in life kio..

    ReplyDelete
  2. congrats momma..wah, di KK la ko nanti ni kan.
    adui, bab bjauhan sm hub ni yg ptg jujur & saling percaya bah kan? sama itu ja la kalau sakit, kesian juga ur hub saturang.

    maybe mula2 rasa susah jg tu fikir keja pastu rindu anak2 di rmh/kindy tapi lama2 ok jg tu kan..take care =)

    ReplyDelete
  3. memang besar dugaan sia ni....pi kena fikir semua ni utk future..:)) Thks my frens for ur support..:))

    ReplyDelete
  4. It will be ok Sher, jan kau risau. And yes, it's hard to be away from your husband but God has plans for all of us and i'm sure you'll be together soon. Hope you enjoy going back to work, I did although I only work 3 hours a week! lol!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments