My Lovely Followers

Tuesday, March 30, 2010

Happy Weekend...

Punyalah teruk line internet skrg ni, mau 3 days sia tidak dapat log in bah... aiyah..!

Actually, tiada apa2 juga saya mahu share sini cuma pasal last weekend ari tu.....^_^
Well we just spent our weekend go makan2, ‘kai2’at Shopping Mall and go gunting rambut for my kids. Eh kalau dulu tu my 1st daughter tu susah betul mahu kena gunting tu, mahu 3 4 orang juga pegang dia baru lah dapat gunting rambut. Dia bukan takut kena gunting …. but dia tidak suka semua tu rambut2 melekat di muka dia….pandai pula dia rasa geli. But now, senang sudah gunting rambut dia…..good girl.

Ni gambar Serena time kena gunting rambut…cool n steady sudah dia...^_^



And my little MaeMae ni pula yg payah mahu gunting rambut dia. Asal gunting sikit saja terus dia kasih pusing kepala dia….eh,takut tu gunting kena cucuk mata dia bah! That’s y, saya kena pegang and duduk sama dia.

U see gambar di bawah ni, saya pun satu kali kena bungkus tu kain…^_^





Ok my kids hair is done…so it’s my turn now…hehehe… but not yg style2 lah,just a simple saja….skrg ni musim panas bah so memang sesuai lah kasih potong pendek rambut ni…..





So after that we pergi makan Japan food it’s call Japan Tokoyaki…memang best makanan ni….i’ve mentioned this in my prev posting…..

My 1st daughter really like to eat this sampai dia makan terlampau banyak ….kalah saya bah…and this evening when she woke up, I noticed di muka dia ada tompok merah..OMG, mesti dia kena allergic ni….Dia ni tidak boleh makan seafood terlampau banyak...
U see pipi dia tu merah2 sudah...

r



ok saya ZOOM lagi...nampak kah tompok merah tu... itu lah tanda allergic dia tu...cian juga bah....




But i just apply this ‘SUDO’ cream sure can baik punya lah hehehe….




And few hour later, my daughter punya muka ada OK suda……



 
 
 
Thank U SudoCream......

2 comments:

  1. wah good girl oh 2-2... :)

    anak saya pun dulu punya lah mcm kena pukul saja bah menangis time mau gunting rambut hehehehhe...

    oh allergic pula pipi dia, selalu saya nampak pink2...comel pula hehehhehe

    ReplyDelete
  2. Astaga muka anak kau, cute lah pulak pipi dia merah merah. Lepas tu ada lesung pipi lagi tu. Eeeeee gergitan saya tengok.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments