My Lovely Followers

Friday, April 9, 2010

Ubi Kentang Bergedil

Hari ni saya tukar resipi untuk anak2 makan tengah hari. Selalunya dorang akan makan nasi dgn lauk, tapi kali ni makan tanpa nasi. Apa yang saya masak tadi ialah Ubi Kentang Bergedil. Memang my 1st daughter punya favourite ni...
Well, bahan2 yg saya gunakan cukup simple iaitu isi ayam, lobak merah, sedikit garam dan lada putih, telur dan minyak bijan.

Ini lah hasil masakkan yg sudah siap untuk di hidang kan.....

TaDaaaaaaaaaa.......

But out of shape ye....alah, sendiri makan tak kisah lah hahaha






My Little MaeMae pun suka....





Nah, my Serena ni mesti dia kesedapan tu.....^_^



Still thinking esok mahu masak apa pula........*thinking*...



6 comments:

  1. sa pun suka bergedil tp mls mau buat lgpun si Hubby ndak suka..hehe..sedap tu!

    ReplyDelete
  2. hey just stumble upon your blog,i will be back and in the meantime have a great weekend

    ReplyDelete
  3. Selalu same problem ni kan masak untuk family. sia pun gitu juga hari-hari...fikir punya fikir apa mau masak! Nanti sia mau tiru ni begedil ni. See if my two monkeys like it too! hahahah

    ReplyDelete
  4. saya pun tanya soalan yg sama tadi...saya tanya diri sendiri... Mmm thinking what to cook...tiba2 anak saya membalas... think..think..think... (mcm tiger and pooh tu...hahahahha)

    ReplyDelete
  5. hahaha cath....sama lah tu...c serena pun suka nyanyi tu lagu pooh...think..think..think....hahaha

    ReplyDelete
  6. Sama lah tu hahaha. Kadang tu susah betul mahu fikir pasal apa mahu masak. susah susah hahaha.

    Ya bah kesukaan bah anak kau makan hehehe. mesti sedap ni tu lah.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments