My Lovely Followers

Friday, April 2, 2010

Spend Only RM50

My kids ni tidak tahan kalau stay di rumah saja, pandai pula boring tu...adedei...! My hubby pula outstation for 5 days....so, saya lah kena bawa my kids jalan2. Mana lagi kalau bukan di Giant. But sekejap saja kami di sana tadi coz playground tutup for cleaning. So saya bawa my kids pergi small shopping mall 'SUKA RAMAI'. Ngam2 ada offer lah pula shopping mall ni...so,saya pun ambil kesempatan juga beli baju2 for my kids ni. Imagine, saya cuma spend RM50 untuk beli 20 helai baju for my kids.


Mari tengok baju2 yg saya beli for my kids...


Long Sleves - ngam untuk pakai malam ni




Long Pants




Skirts




More baju





Singlet's




My daughter suka baju ni coz boleh pakai malam





Baju ni saya beli 4 colours blue, white, yellow and green





Saya tidak kisah branded kah tidak, yang penting kualiti baju tu OK dan kalau boleh yg 100% cotton.
Best kannnn.......^_^ 









2 comments:

  1. Murah juga kan. RM50 boleh dapat 20 helai baju?. wah... best oh. tu baju pun cantik cantik oh suka saya hehehe.

    ReplyDelete
  2. haaaa???? RM50 semua tu??? wowwwwwwwwww..... best nyaaaaa....

    ya lah... nda payah pun branded bah...asal kualiti bagus and lawaaa... :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments