My Lovely Followers

Friday, February 19, 2010

1st Day CNY - part 3

1 hari kami berjalan today but sempat juga balik rumah kasih tidur my kids, about 2 hours juga dorang tidur. Then around 7pm, we have to go to relative open house again at Kingfisher.

This pic taken when we on the way to relative house, but u see my 2 kids tu....dua2 pun duduk di depan with me..sudah lah sempit....minta dukung lagi tu....ya ampun hehehe...
































There is a lion dance performance on that nite. Bestnya dapat tengok dekat2...





















































Hubby and daughter's...
My 2nd tu this is the 1st year dia nampak ni lion dance...
but my 1st tu byk kali sudah but masih lagi takut bah...i think b'coz of the drum sound is too loud...!!!

















Last2 dorang tengok dalam rumah saja..LOL...LOL...

















Dapat juga saya pujuk my kids come outside to see lion dance...
but that lion keep on disturbing them...

















Sekali tiba2 saya dengar nama saya kena panggil dari mulut lion tu bah....
Rupa2nya my school mate pula yg main ...hahaha....

















With my SIL..

















With hubby's relative...

















Alamak why my muka like that...hish,minta puj* oh kan hahaha....
Saya sedang menikmati makan malam bah tu...huiyoh,sedap2 bah....
ada butter prawn,rendang,chicken curry, sweet n sour fish and many more....all yummy..!!

















Where ever we go...what ever i'm doing...
My beloved hubby lah yg selalu jaga our kids...









































again...unduk ngadau 'rejected' hahaha..

















Both is my SIL...they look so pretty huh...^_^
















After we finish our dinner, chat2 that and this and give a away the angpows, then we go home around 10pm.
I feel so tireeeeed...!!

3 comments:

  1. Wah..tu singa main di rumah relative kau?. Wah memang hebat lah.

    Note: Nice pic's

    ReplyDelete
  2. HI SJB...ya, ada lion dance performance di rumah my hubby's relative...memang best lah coz dapat tinguk singa dekat2 hahaha....

    Hi Gallivanter...thks ya..:)

    ReplyDelete
  3. HI Sher.. rindu mau visit your blog.. I baru balik la... hahahha

    wah best tingu your CNY story..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments