My Lovely Followers

Friday, February 5, 2010

MaeMae having fever

Em, before saya start my blog...i would like to thank to Cath J and SJB for helping and support me to create this website...cehwah !! haha... thks ya...^_^

OK..today saya ada penat and mengantuk sikit but TATAP juga saya mau ber blogging coz excited kan ada own website kunun hahaha..... Actually,my 2nd daughter Maemae got fever since kemarin lagi...saya rasa dia punya gigi bawah tu mau keluar bah..now she got 7 gigi already... and now coming 2 gigi so semuanya 9 gigi lah.... That's y saya tidak cukup tidur last night b'cos Maemae balik2 bangun menangis, dia uncomfortable munkin.

This pic below taken when Maemae belum ada fever lagi. Tengok dia tu happy betul sama Cheche (kakak) dia playing nani2.


















So this morning bila saya bangun, Maemae masih lagi fever. Dia minum susu pun 4 auns ja,normally 6 auns. Mesti pasal gigi lah ni... But dia masih breastfeed lagi lah...kira no problem juga pasal feeding ni.


















Di dahi c maemae ni ialah cool fever yg saya lekat dari semalam...at least ada juga kesan ni 'cool fever' plaster. Semalam panas betul c maemae,sekali this morning ada kurang sikit sudah.  So now,Maemae pun sudah makan and she feel sleepy again..saya kasih tidur dia dulu.... I hope dia feeling better nanti..

3 comments:

  1. msg for cath j: hahaha...sia saja2 testing upload ni pic without instal itu PICASA...punya lah bida kan....em,sia mesti kena upload juga lah kan....^_^

    ReplyDelete
  2. No problem my friend (*_*). kesian oh dia. tengok tu muka pun yang kesian betul. si kakak yang si belakang tu astaga happy lah pulak hehehe.

    ReplyDelete
  3. alalalallala... kesian dia..... tapi bagus oh dia, mau pakai itu sticker di kepala...

    anak saya, uh-huuu..mcm kena pukul saja tu kalau kena taruh... menangis berabis... hahahha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments