My Lovely Followers

Monday, February 8, 2010

Public Toilet - Becareful

I just want to share u about this incident happened to me 2 weeks ago. Ok begini ceritanya, me and my 1st daughter went to the public toilet. Time saya masuk toilet cuma ada 3 bilik tandas dan saya noticed ada 1 bilik ni berkunci so i thaught of coz ada org di dlm toilet tu. So, saya pun masuk di sebelah toilet tu with my daughter. Not my daughter yg doing 'biznes'.....but saya lah pula hehehe.....Biasanya saya hanya akan guna toilet yg boleh duduk saja. Saya tidak suka yg mencangkung tu...eh,ngam kah bahasa ni....
Ok...but memandangkan cuma toilet yg mencangkung saja yg ada...terpaksa lah saya guna saja coz tidak tahan sudah....perut saya time tu berputar-putar sudah. Apa lagi saya masuk dlm terus ..em,apalagi lah..faham2 lah...  Bila few minute saya di dlm..tiba2 bilik tandas sebelah yg berkunci tadi tu macam ada org keluar. But Saya hairan kenapa ada bayang2 dari bawah tandas saya tu makin jelas dan dekat dgn pintu tandas saya. Saya pula tidak terfikir yg bukan2 cuma saya ingat ada org sedang tunggu di luar dan mahu guna toilet.

After i have done everthing...saya pun keluar and wash hand with my daughter. Sekali ada 1 org malay women depan pinta keluar tu terus bagitahu saya yg ada 1 org lelaki di dlm tadi sedang cubuk (intai) saya dari bawah pintu tu tadi... alamak,punya lah saya terkejut dengar hal tu. Kebetulan perempuan tu mahu masuk toilet tadi,sekali dia nampak lelaki ni hampir2 mahu ter tiarap sudah menyubuk (mengintai) saya bah....stupid!!!  Then ni perempuan pun tidak jadi masuk cuma berdiri di luar dgn ketakutan. Dia bilang.. dia mahu teriak juga tapi dia takut kena tikam lah..kena heret masuk dlm lah....eh,mcm2 dlm fikiran dia...
Tapi kalau saya itu perempuan,patut dia panggil siapa2 yg ada di luar utk tangkap lelaki yg intai saya di dlm tu. Ini dia biar saja. Tapi nasib lelaki gila tu perasan ada org mahu masuk toilet terus dia berlari keluar. Perempuan tu bilang,tu lelaki macam dlm lingkungan 50an....and baju pun kotor and hitam lagi tu......eeeeehhhhhh yuk's..!!!

But,luckily saya bawa anak saya masuk dlm sekali dan anak saya berdiri di depan saya time saya sedang buat 'biznes'...thats mean,tu lelaki kecewa lah munkin tidak nampak apa2 coz terlindung dgn anak saya hahahaha..... but saya rasa, byk sudah perempuan jadi mangsa kan....munkin sudah lama dia buat kerja gila macam tu ....asal ada perempuan masuk ja trus dia pun keluar intai dari bawah. Nah, kalau dia ada bawa camera lagi siap kena record2 lagi....alamak,kasihan lah siapa yg jadi mangsa ni....

So the moral of the story....chewah...hehehe... jangan masuk public toilet sendirian and pastikan ada org di dlm. Or guna toilet yg boleh duduk,and  jangan guna toilet yg macam ni....BAHAYA tau...boleh kena intai dari bawah...ehhhhh takut sudah saya oh!!
















Be carefull always..!!

3 comments:

  1. Kurang ajar punya orang. Bikin meradang oh tapi ada juga lucu sikit. astaga...Kau ingat lagi kah shirley yang tandas dulu tu dekat pop soda tempat saya kerja di wisma merdeka tu. ah.. itu pun ada tu orang bodoh yang buat begitu tu. Anyway, ya mesti mahu berhati hati oh..lain kali suruh laki kau jaga di luar. take care

    ReplyDelete
  2. Eeeeeeee... bikin takut ohhhhh.... bergegar pula saya dengar cerita kau ni... nasib ada anak kau kan.... takuttt oh... itu lah, kalau saya di tanda ..saya sedia air di tgn... bikin siram siapa yg menyubuk...hehehhehe...

    tapi kalau dia marah, siap pintu kita kena tendang kan... takut ohhh...

    ReplyDelete
  3. kalau lah sia tau kena cubuk time tu...tatap sia kencing tu muka dia hahahaha....yunggow!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Bye Myspace Comments